lördag 13 september 2014

Dobber klader herr

MQ:s vision. Var malsattning ar att de plagg du koper hos oss hamnar bland dina favoriter. Saval svenska som utlandska kladmarken finns representerade pa Frontmen.


Dan och Bjorn som ville skapa klader som bade var bekvama och hade attityd.

Dobber klader herr

Dobber pa REA! Sokresultatet skapas varje natt och baseras pa aktuella kampanjer hos tusentals butiker. Dobber ar tillbaka men ar tyvarr inte tillrackligt palast pa deras kollektion for att kunna rekommendera enskilda plagg.

Dobber klader herr

Vintermode 2014 Herr - Boomerang kor marinblatt2014 Ar onekligen det marinbla aret! Jeansjackor for herrar ska garna vara nagot kortare och sluta strax ovanfor midjan. Sasongens herrjackor ar har och du hittar allt fran rock och pilotjacka i oversize till monstrade jackor.


JC legat i Goteborg eller Stockholm hade jag varit kvar men efter tre ar sa kande jag att jag maste utvecklas vidare och jobba med ett marke istallet. Stockholm hade jag varit kvar men efter tre ar sa kande jag att jag maste utvecklas vidare och jobba med ett marke istallet. MQ har dels egna varumarken men saljer aven klader fran andra kladforetag.


EmilioMQ har knappt 700 pers anstallda och ar baserat i Goteborg. Nanook of Swedens klader haller ditt barn torrt i alla vader. De hamtar inspiration fran det senaste inom mode och skapar smycken som alltid ar inne med stilren design.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.