söndag 14 september 2014

Cubus balmain byxor

Bland annat dessa snygga byxor ovanfor som kommer ifran Cubus. Snygga byxor lindex har fatt in i underbart monster och underbara farger! Vi har tva Cubus butiker i Linkoping men har inte sett till dom i nagon av butikerna.


Balmain inspired blazer like the one on the right in the last pic! Provade liknande byxor inne pa Lindex och de var sa himla balla!

Cubus balmain byxor

Hart var kladd i jacka fran Balmain och byxor fran Isabel Marant under NY FW! Jag borde ge mig ut pa stan for att handla lite klader till mig sjalv. Balmain inspirerade byxor och idag slog jag till nar det var halva priset. Blev helt kar i denna kimono fran Cubus som ar nedsatt till ynka 149kr och bestamde mig for att gora en outfit och utan att tanka pa det sa blev det till en budget outfit!


Cubus som ar nedsatt till ynka 149kr och bestamde mig for att gora en outfit och utan att tanka pa det sa blev det till en budget outfit! Balmain, Bottega Veneta, Roberto Cavalli, Chloe, Lanvin, D&G, Christian Dioroch Gucci. Jag tog forstas bilder pa klader sa det kommer ett shoppingtips-inlagg med klader fran Mobilia lite senare idag. Cubus hittade jag en dosnygg t-shirt och en helt fantastisk kavaj.


For hur underbar ar inte den jackan fran Cubus som hor till byxorna jag skrivit om for nagra dagar sen. Cubus som hor till byxorna jag skrivit om for nagra dagar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.