lördag 6 september 2014

Byxor och shorts sy vaska

Shortsen gar latt att gora om till en kjol med den har beskrivningen. Slutresultatet ar forstas beroende av hurudana jeans man utgar ifran. Just pa julavslutningen kunde vi konstatera att det inte fanns nagra roda klader i garderoben.

Byxor och shorts sy vaska

I den har tutorialen visar vi hur du syr en vaskamed skinndetaljer och foder. Mina kladerJag haller just nu pa att soka in till skolor for hosten och har inte jattemycket tid over for bloggen.

Byxor och shorts sy vaska

Praktisk modell som enkelt rullas ihop till en vaska efter monster fran You and Mie. Mamma hjalpte mig med monstret och jag har borjat sy jackan nu. Passar perfekt att ha tights eller byxor till men blir lite kort till strumpbyxor tycker jag. Men jag har sytt shorts at dem av trikarester och de har kommit val till pass i hettan.


Storebror har i och for sig fatt ett par supersnygga shorts! Jag har inget bra byxmonster till honom och ville inte provsy ett helt par byxor. Tog lite foton nar jag sydde forra gangen och tankte dela md mig av min metod. Cropped jeans till staten av korta shorts Nu cut jeans till shorts.


Jag fick for mig att borja sy en jacka efter skolan nar jag kom hem vid 5. Har har jag ett par byxor som det ar dags att satta resar i. Barnet har ca 40 cm midja da valjer jag 36 cm + 2 cm somsman. Vand dem i stallet upp och ner och sy dig en snygg denimklanning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.