tisdag 16 september 2014

Byxor gina tricot kenza

Hittade ett par riktigt snygga jeans inne pa Ginatricot idag! Ginatricot idag! Jag har valdigt svart att hitta jeans som sitter bra men nar jag val hittar dem ar de oftast budget och inga dyra markesjeans.


Har kommer iallafall bilder pa det jaghandlade inne pa Ginatricot!

Byxor gina tricot kenza

Ginatricot igar. Jag som aldrig hittar jeans hittade nu tre par som satt som smack! Jag som aldrig hittar jeans hittade nu tre par som satt som smack! Jag ser tjock ut i ljusa byxor sa jag har alltid morka byxor.


JeansDet blev inte ritkigt som jag tankte med detta outfitinlagg. TrojaDet blev inte ritkigt som jag tankte med detta outfitinlagg. Sahar sag jag ut igar nar jag skulle ga pa en tjejmiddag med rocktema. Kenza som ar sveriges storsta bloggare och manga lasare som har fragat henne om hon vill salja den och da har hon sagt att de ar hennes favorit och aldrig kommer gora sig av med den.


Transparent armlos skjorta - Gina TricotPumps med nitar - Nelly. BLUS - Odd Molly BYXOR - Gina TricotSKINNJACKA - Jofama By KenzaVASKA - BelstaffSKOR - Converse (antligen)Vet inte vart sjalen kommer ifran! Jofama By KenzaVASKA - BelstaffSKOR - Converse (antligen)Vet inte vart sjalen kommer ifran!


Gina Tricot (Nu drar jag in till Orebro och for en fika med Mathilda och Hannah! Jofama by KenzaIdag kunde jag ANTLIGEN inviga min jofama by Kenza jacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.