söndag 14 september 2014

Beste parfymer 2013

Det fins 2 nydelige maskuline dufter for menn som far ihvertfall meg til a legge meg ned pa rygg og det er:1. Jean Paul Gautier ( gronn flaske med mannekropp for de som ikke viste det )2. Duft er kommunikasjon.


Velg en parfyme som signaliserer hvem du er.

Beste parfymer 2013

Men har null og niks peiling pa hva som lukter godt og ikke. Here are top 10 best perfumes for men in 2013 which have been ranked on the basis of their fragrance.

Beste parfymer 2013

Omtrent sann har jeg det ogsa - duftminner fra jeg var ganske liten. Legg igjen en komentar med din favoritt duft og ditt forste mote med parfyme. Har nok vrt igjennom 3 eller 4 flasker av denne siden jeg fant den for over 10 ar siden.


Vet jeg sa jeg ikke blogget om dere ikke kommenterte men jeg klarer ikke holde meg unna! Siden det finnes sa mange forskjellige parfymer tenkte jeg vise dere mine favoritter og skrive litt om hver av dem! I en forsoksdyravdeling bruker en ikke parfyme eller aftershave av noe slag.


For a gi deg best mulig opplevelse pa Yves Rocher bruker vi cookies. Dette var en parfyme som jeg kjopte til min mann for a bruke i bryllupet vart. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder pa riktig mate. Ma ha pa hjertet.


Feromoner i dufter har blitt anerkjent for ar som romantikk-boosting agenter. I folge de som har peiling pa vr har vi opplevd den aller beste juli pa 60 ar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.