söndag 18 maj 2014

Sjal beck sondergaard stjarnor

Fantastisk skon sjal fran Beck Sondergaard i underbar silkesblandning. Rektangulart formad och vackert monstrad med vita stjarnor mot svart grund. Graphic Seaman ar en stor sjal i 100% ull och kan viras flera varv runt halsen.

Sjal beck sondergaard stjarnor

Stjarnor och hjartan i vackra fargtoner har blivit ett signum for market. Beck Sondergaards nya sjal med stjarnor ar bland den finaste nagonsin.

Sjal beck sondergaard stjarnor

Nu nar det gar mot host sa passar det ju bra att klicka hem en ny sjal. Nu har vi fatt in flera fina sommarsjalar fran Beck Sondergaard.

Sjal beck sondergaard stjarnor

Beck Sondergaard.Harliga bomullssjalar med sma stjarnor i manga fina nyanser. Stjarnsjalarna fran Beck Sondergaard har allt man kan onska av en sjal. I min garderob ligger redan en gra med vita stjarnor och en vit med roda stjarnor.


Stor harlig sjal med stjarnor i tva toner av varm orange farg. Sjalen ar fran Beck Sondergaard och jag har den aven i aprikos. BeckSondergaard gor kvalite skarfar i en harlig blandning av 50% silke och 50% ull. Forresten.


Jag tror minsann stjarnor kan det blir det nya leopard. Maste nog hitta mig en stjarnscarf jag med:)skriven 2011-10-13 09:38:09.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.