tisdag 21 oktober 2014

Ytterklader nyfodd september goteborg

Var lilla tjej ar fodd i borjan av september sa vi hade samma funderingar kring ytterklader. Min bebis beraknas fodas den 4 april och iallafall har i Goteborg ar det fortfarande valdigt kallt. Dessutom moter vi i det har numret tva passionerade personer som forstar tjusningen med att ga in for nagot helhjartat.

Ytterklader nyfodd september goteborg

I klippet beskriver dem vad och hur man kan introducera ny mat for spadbarn. Sa for en liten nyfodd under en varm akpase gor den sig bra. Det dar med goda somnreserver verkar jag tyvarr inte kunna fixa.


Det ar latt att bli dumsnal och tanka att garderobsavgiften ar onodig (done that) och i sammanhanget ar den lilla summan definitivt forsumbar.

Ytterklader nyfodd september goteborg

I slutet av september ar det Bok- och biblioteksmassa i Goteborg. Privat tampas Cecilia bade med en nyfodd baby och med sitt aktenskap. Ett ar sakert och det ar att det blir aldrig trakigt med nio barn i familjen! Matladorna vi gor till honom vager lika mycket som ett mellanstort spadbarn.


Den 21 september fyllde jag 29 ar och blev firad av familjen med frukost pa sangen och paket. Jag har en fraga. Jag har gjort din fina ugglemossa till en nyfodd liten a den passade perfekt. Jag har gjort din fina ugglemossa till en nyfodd liten a den passade perfekt.


Forpackningar med aktivt pansar som spranger fingrarna av en nar man tar i dem Du faster den pa en Stokke stol fran nyfodd till ca 6 manader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.