onsdag 15 oktober 2014

Klanningar hm enkel

Kanske ar det en enfargad enkel blasa med smala axelband som ar din melodi. Hm det later konstigt for nar vi provade sa fungerade det smartfritt for oss. Sa snygga.


Kopte ett par liknande fran HM som trost till mig sjalv igar.

Klanningar hm enkel

Har hittar du tips pa fina blommiga klanningar till sommarens alla fester. HM i silverfarg till enkel svart tajt klanning och stela silver smycken nar vi hade tjejmiddag i helgen.

Klanningar hm enkel

Bland sommarens klanningar finns manga kandidater till midsommarfesten. Dock vet jag att det kommer ut ganska mycket klanningar i butik i mitten av april.

Klanningar hm enkel

Enkel och fin med kofta eller kavaj over och ett par converse till. Den har som ni kan se en enkel kjol men en jatte fin over del eller vad man ska kalla det. Detta ar en jatte fin vit klanning fran Nelly denna klanningen kostar 399kr.


Valdigt enkel och sot klanning som latt piffas upp med klackar och accessoarer beroende pa tillfalle. Trendigt absolut men anda en modell som ar enkel och tidlos i det langa loppet. Kan du gissa vilken jag gillar en enkel svart klanning sa att man kan slanga pa med massa snygga accessoarer.


Nedan finner du nagra klanningar fran dom butiker som nastan finns overallt. KoftaMellan regnskurarna lyckades jag knappa av dessa bilder innan maken och jag skulle ivag pa middag pa tu man hand. Matchade den till en enkel svart bomullsklanning och min orangea vaska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.