lördag 30 augusti 2014

Byxor bak och fram barn

Redan pa morgonen nar barnen kom sa hade flera bade byxor och trojor bak o fram och in o ut. Vi sa hej da till varandra nar de kom och hej nar de gick hem pa eftermiddagen. Av armarna snodde jag ihop ett par byxor dar jag sydde fast en bred resar i midjan.

Byxor bak och fram barn

Naturligtvis ska man valja klader efter det barnet tycker om och eget tycke och smak men har kommer nagra rekommendationer pa tre olika set som jag brukar anvanda mig av. Fodrad byxaFodrad prasselbyxa fran Kaxs i ekologisk bomull med ledig passform.

Byxor bak och fram barn

Softshell Pant Momentum ar vindtata Softshell-byxor med stretchbaksida. En bebis som ligger ner far snabbt en mossa utan band bak och fram nar det ror pa huvudet. Vaderskyddat huvudblixtlas samt synliga reflexer bade fram och bak. Prova nagon gang att sy mitt fram resp mitt bak forst och sen sy innerbensommen fran nederkant till nederkant - det tycker jag ar mycket lattare.


Infalld resar i armslut och nederkantReflextrianglar fram och bak. Reglerbar resar i midjan (stl 134-152) samt gylf med dragkedja och tryckknapp. Sy egna klader 2: Byxor i tojbart materialLee syr ett par enkla tights. Fodrade jeans med tuffa somdetaljer och fickor fram och bak.


Transparent tunika fran HM (langre bak an fram) gar ner till mina knaveck ca baktill. HM (langre bak an fram) gar ner till mina knaveck ca baktill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.