söndag 21 september 2014

Drops strikket sjal

Det mangefarvede sjal er supernemt at strikke i det selvstribende garn. I ojeblikket er det meget moderne med sjaler og torklder af enhver art. DROPS sjal med hulmonster i ”Merino Extra Fine” og ”Kid Silk”.

Drops strikket sjal

Mohairsjal med flse2 ngl Drops Vivaldi (a 50 g) eller 4 ngl Drops Brushed Alpaca (a 25 g) fra Garnstudio og rundp nr. Det skal du bruge: 2 ngl Drops Vivaldi (a 50 g) eller 4 ngl Drops Brushed Alpaca (a 25 g) fra Garnstudio og rundp nr. Drops Vivaldi (a 50 g) eller 4 ngl Drops Brushed Alpaca (a 25 g) fra Garnstudio og rundp nr.


Sjalet er strikket pa tvrs med kiler i retstrik og striber med hulmonstre.

Drops strikket sjal

Jeg har bukt Malabrigo Worsted og det er et deilig og mykt garn. DROPS Garnstudio har tusinder af opskrifter liggende til fri afbenyttelse. Men jeg glder mig over at jeg stadig kan strikke og at min Drops Super nemme poncho er frtig og lige til at tage i brug.


Drops Super nemme poncho er frtig og lige til at tage i brug. Sidste efterar havde min moster et sjal pa i sart rosa og gylden beige. One gjort i fire forskellige farver og fas som alle Drops Design er pa 11 forskellige sprog.


Lkkert og blodt handstrikket sjal eller babysvob i lys ferskenfarve. Handstrikket i rogfrit miljo i Sandnes Soft Alpakka: 80% baby alpaca og 20% acryl. Her finner du lenker til hekleoppskrifter pa sjal og skjerf til voksne og barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.